zaterdag 3 januari 2015

Essence Oh So Matt!





Hello everybody! Ik loop echt al eeuwen rond te zoeken naar een leuke betaalbare nude lipstick voor elke dag. Maar op een of andere manier is het er nooit van gekomen. Toevallig liep ik een paar dagen terug langs de Kruidvat en liep naar binnen. Ik liep eventjes lang het essence schap en zag dat die uitgebreid is naar drie. Wauw, lekker veel keuze dus. Nadat ik eventjes door de nagellakjes en oogschaduw heen ben gegaan kwam ik bij de lipstick. Ik pakte de kleur 15 Oh So Matt! En swatchte hem op mijn hand, het was liefde op het eerste gezicht.

Deze lipstick komt uit de longlasing-lipstick-lijn. Het is een van hun modernere lijnen en als ik het voor het zeggen had ook de beste. De verpakking is matt zwart met een lijntje in het midden met de kleur, zo vind je hem makkelijk. Heel professioneel en oogt duurder dan hun andere lipsticks met de goedkope gekleurde plastic hulsjes.

Maaaarrr, de verpakking zegt niks over de kwaliteit. De lipstick is vrij romig, maar goed gepigmenteerd. Pas wel op met velletjes, hij kan hem nog wel eens benadrukken. De kleur is prachtig, het is een matte  90’s lipstick voor mijn gevoel. Het is nude, maar wel donker. Hij is vrij warm en neigt bijna naar bruin, maar wel op een goeie manier.

De houdbaarheid is valt wel tegen, omdat hij zo romig is vervaagt hij wel na een paar uurtjes. Dus dat betekent dat je hem steeds bij moet stiften. Hij vervaagt wel in zijn geheel, en niet dat je een vaag randje om je lippen hebt waarbij je er raar uitziet en iedereen je aankijkt van ‘wat heb je op je lippen in hemelsnaam?’

Ik ben verkocht, voor dit prijsje is het een prachtige lipstick, alleen de duur van de lipstick is minder. Maar dat betekent niet dat de kleur minder mooi wordt of dat het me weerhoud om dit een van mijn favoriete lipstick van het moment te noemen. Ik draag hem bijna elke dag en kan er geen genoeg van krijgen.

Je kan hem kopen voor €2,39 bij de Kruidvat
Wat is jouw favoriete lipstick at the momen? Laat het achter bij de comments!
Bye ;)x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten