zaterdag 8 november 2014

Urban Outfitters wishlist





Hello everyone,
Volgens mijn kent iedereen de Urban Outfitters, en volgens mij weet iedereen dat het daar een beetje prijzig is. Dus er zit niks anders op dan een wishlist opstellen van dingen die ik bij de urban outfitter zou willen halen.

Als eerst deze best wel aparte maar hele mooie cardigan. Hij is vrij overzised en lijkt me makkelijk te combineren en lekker zacht. Dan heb je deze donkerblauwe jas, en ik zie ze overal hangen; de ‘mannenmodel’ jas. Het is een beetje groot en oversized. Zoals je ziet ben ik helemaal into the oversized modellen. Dus er moet ook een oversized blouse tussen zitten, een soort van houthakkersblouse maar dan in het blauw met zwart.

Ik denk niet dat alle meiden beseffen hoe lekker een jongenssweater zit, het zit namelijk heerlijk en warm en het is perfect voor de koude dagen. Dit is dan ook best wel een leuke rozenpatroon (denk ik dat het is). Dan heb je deze superleuke 90’s jeans. Ik ben de laatste tijd ook helemaal into the 90’s en zoek al forever zo’n broek dat lekker zit, goed eruit ziet en niet te prijzig is. Heb ik er eindelijk eentje gevonden die leuk is schiet het prijskaartje me de verkeerde keelgat in. Dan heb je nog een paar jeans, deze heeft een soort van genaaide patches ( ik kan even niet op de precieze naam komen dus noem ik ze even zo) erop. Doet me denken aan heel vroeger, toen mijn broertjes hun broeken altijd scheurde als ze buiten spelen en me moeder hele leuke Harry potter patches, of andere, erop borduurde.

Dan deze Miles of Mac boek, zo interessant, van wat ik heb begrepen staan er foto’s in van heel veel, oudere ook, fotoshoots erin. Van een nieuw product tot een nieuwe collectie. Dan heb je een platenspeler. Ik wou deze al sinds kind. Dan keek ik hele oude films (toen ik ze nog leuk vond) met mijn vader en zag ik altijd de platenspeler voorbij komen en vond ik ze zo awesome. Ik had er nooit eentje in het echt gezien en vond/vind het reuze interessant. And last but not least; de welbekende Fujifilm share printer. Volgens mij zie je hem overal tevoorschijn komen maar toch wil ik er een.

Dus dit was het dan wel weer, maar als ik alles kon halen wat ik bij de Urban Outfitters zou willen halen dan zou ik een fortuin mee naar huis nemen.
Wat is/zijn jouw item(s) die je zou willen halen bij de Urban Outfitters?
A very goodbye until next time ;)x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten