maandag 3 november 2014

H&M Plateauboots








Hello everyone
Het begon allemaal als een onschuldige blik op de website. Ik keek wat ze allemaal nieuw hadden en kwam uiteindelijk bij mijn favoriete onderwerp terecht; Schoenen. Ik hou van schoenen. Al heb ik er volgens mij er te weinig en volgens mijn moeder meer dan genoeg. Dus keek ik rustig rond en werd om de paar enthousiast. Tot ik bij dit paar terecht kwam, daar werd ik rood van enthousiasme, ik wou ze zo graag. En heel toevallig ging ik een paar dagen later met mijn vriendinnen de stad in om nieuw herfstkleding te kopen. En natuurlijk konden we de H&M niet voorbij lopen. Dus we gingen even naar binnen en paste bijna elk paar dat hoog genoeg was om om te vallen. En toen viel mijn oog op dit paar, dit prachtig paar waar ik een paar dagen ervoor nog om had zitten zwijmelen. En nadat ik het gepast had en iedereen er enthousiast om was geworden, heb ik ze gekocht. Eindelijk heb ik ze, na een paar dagen zitten dagdromen haha.

Ik ben echt heel erg blij met dit paar. Ze lopen hemels en veren lekker mee. Ze hebben een best wel brede hak dus val ik niet om de seconde om. Dus ik kan ze met gemak aan naar school. Ze zijn basic zwart, surprise. Ik ben nou eenmaal een zwarte-schoenen-drager. Al vind ik het wel jammer dat ze best snel vies worden, ik heb ze alleen in de winkel en thuis aan gehad om het aan iedereen te laten zien. En je kan nu al zien dat ze vies zijn, misschien komt het ook aan het zwarte

Ach ja, het maakt toch niet zoveel voor me uit, ik heb ze en ik ben happy.
Wat vinden jullie van dit paar? En hebben jullie nog nieuwe schoenen gekocht?
Goodbye ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten