zondag 2 november 2014

Dit ben ik



Hallo allemaal en welkom op mijn spiksplinternieuwe blog!
Laat ik me maar gelijk even voorstellen, mijn naam is Imane en ik ben net 15 jaar oud geworden. Ik zit in de 3e en doe Havo. 

Toen ik in groep 8 zat begon ik rond te kijken op het internet over makeup en dat begon met Beautygloss, de allereerste youtube kanaal en blog dat ik volgde. Ik vond dit zo ontzettend leuk! Ik begon in de 1e met een beetje makeup, mascara en later ook wat concealer. In de 2e kwam foundation/ bb cream erbij en wat gezichtpoeder. Nu, in de 3e draag ik soms ook nog eens oogschaduw of eyeliner. 

Ik ben helemaal verslaafd aan lippenbalsem. Mijn favoriete programma’s nu zijn Teen Wolf en the Vampire Diaries. Rond deze tijd van het jaar kan ik intens genieten van wat warme chocolademelk met slagroom en mini marshmallows, terwijl je voor de tv zit met een warme deken en Harry Potter. Schoolwerk is een van de minst leuke dingen om te doen in je vrije tijd, maar hé, het moet ook gebeuren. Ik probeer vaak te sporten maar het lukt niet even altijd. Mijn favoriete budgetmerk is Catrice, al begint het steeds duurder te worden, en daarnaast essence. 

Ik kan geen genoeg krijgen van kaarsjes en steek ze ook regelmatig aan in mijn kamer. Ik ben momenteel helemaal verslaafd aan WeHeartIt en Instagram. De laatste tijd ben ik ook helemaal fashion obsessed. Ik vind plotseling overal inspiratie en wil het liefst al mijn geld over de bank smijten (en dat van mijn ouders) om alles te kopen wat ik wil. Maar ja, ik moet het net als elk doorsnee tiener het doen met het beetje geld dat ik heb. Ik ben net begonnen met Youtube en probeer zo goed en kwaad filmpjes te maken, daarnaast ben ik gek op schrijven en zal proberen ook mijn eigen blog te onderhouden. Ik hoop dat jullie me ongeveer een beetje hebben leren kennen.
Bye ;)x
                                                                                   (Alle afbeeldingen komen van weheartit.com )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten