woensdag 5 november 2014

25 Random Questions




25 Random questions

Hello everyone

Vandaag beantwoord ik 25 hele random vragen. Voor de fun maar ook zodat jullie hele belangrijke dingen van me te weten komen, or nah. Misschien ook niet, daar komen we op een manier achter. So let’s go.

  1. ben je ooit verliefd geweest? – Ja, maar diegene dus niet op mij.. Sad
  2. hou je van hete saus? – ligt eraan in welk gerecht je het stopt, maar meestal wel
  3. ben je naar de bioscoop geweest de afgelopen vijf dagen? – nee
  4. laatste wat je gegeten hebt? – Chips, oops
  5. waar is je beste vriendin? – ik heb er eigenlijk vijf en ze zitten allemaal thuis
  6. kijk je nog steeds cartoons? – heel soms kijk ik nog spongebob
  7. vind je kerstmis stressvol? – nee ik vind het juist heel gezellig
  8. ooit plastische chirurgie ondergegaan? – nee joh, ik ben vijftien, wat moet ik met plastische chirurgie
  9. wil je kinderen? – ja ik denk later wel ja
  10.  heb je sproetjes? – ja op mijn wangen en neus
  11.  heb je ooit een verkeersbord gestolen? Haha, nee niet echt
  12. Ooit een pistool gebruikt? – tellen Nerf pistolen ook mee?
  13. Gaan dingen volgens jouw van plan op dit moment? – Ja, ik heb een eigen blog, een eigen youtube kanaal, laatst aangenomen voor een baan, leuke vriendinnen en eindelijk wat minder drukte op school.
  14. wat zou je over je toekomst willen weten? - Of ik gelukkig ben met de keuzes die ik nu maak
  15. ben je lui? - Ja heel erg
  16. Zing je onder de douche? - Ja, zo hard en vals mogelijk als maar kan
  17. Geloof je in geesten? – Overdag niet maar s’nachts ben ik wat ruimdenkender
  18. Wat drink je tijdens het avondeten? -Water
  19. Nike of Adidas? - Nike
  20. Welke films kan je maar blijven kijken en even leuk vinden? - Harry Potter, Pirates of the caribbean
  21. hoe groot is je bed? – niet groot genoeg, eenpersoons
  22. ben je bang voor hoogtes – ik had hele erge hoogtevrees maar ben hem nu aan het overwinnen
  23. lekkerste ontbijt? Tosti met tomaten, eieren en heerlijke sinasappel thee en als het nog past heerlijke zoete aardbeien
  24. wat was de laatste film dat je had gezien? – op dit moment grease, ik had eindelijk mezelf ernaartoe gezet om deze film te zien. Want ik hou (op een klein handjevol na) niet erg van films uit de vorige eeuw.
  25. hou je van zwemmen? – Ja, al zie ik eruit als een aangestrande walvis met een beroerte

Dus dit was het, een artikeltje dat 25 random vragen heeft dat soms met de nodige sarcasme is beantwoord en waar ik over sommige serieus over heb nagedacht.
Wat zijn jullie antwoorden op deze vragen?

Goodbye until next time ;)x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten